loading...
جوک,ترول,اس ام اس,فیلم,عکس بازیگران
لینک باکس رایانت
فقط بخند بازدید : 157 نظرات (0)

 

رفتم کبابی، رو تابلوش زده بود ” ۱۰۰% گوسفندی “

بعد خوردن کبابا، فهمیدم منظورش با من بوده که اونجا غذا خوردم :|

.

.

.

مسافر اول : تاسکی تاسکی واسا سوار شم
مسافر دوم: خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ :) ))
مسافر اول :زهر مار به چی میخندی !؟
مسافر دوم: عزیزم تاسکی یعنی چی !؟ این که تاسکی نیست :|
مسافر اول: خو پ چیه !؟
مسافر دوم: این شصخیه نه تاسکی ! :) ))

.

بقیه در ادامه مطلب

رفتم کبابی، رو تابلوش زده بود ” ۱۰۰% گوسفندی “

بعد خوردن کبابا، فهمیدم منظورش با من بوده که اونجا غذا خوردم :|

.

.

.

اخه چرا اینجوریه !!!

تهران به کابل ۱۵۰۰ کیلومتر

کابل به تهران ۱۵۰۰ کیلو متر

طبقه اول به هشتم: ۸ طبقه

طبقه هشتم به اول:۸ طبقه

بچشنبه تا شنبه: ۲روز

شنبه تا بچشنبه ۵ روز !

.

.

.

مسافر اول : تاسکی تاسکی واسا سوار شم
مسافر دوم: خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ :) ))
مسافر اول :زهر مار به چی میخندی !؟
مسافر دوم: عزیزم تاسکی یعنی چی !؟ این که تاسکی نیست :|
مسافر اول: خو پ چیه !؟
مسافر دوم: این شصخیه نه تاسکی ! :) ))

.

.

نهنگ،نهنگ

:(

خواهش من از لپ تاپم وقتی هنگ می کنه و به پرت پرت میفته!!!

.

.

.

دختره استاتوس نوشته بود : ” نرو !!! دردناک ترین التماس دنیاست :( !!”
بعد من رفتم زیر استاتوسش کامنت گذاشتم :
“ولی به نظر مــن نرو یکی از بهترین نرم افزارهای رایت سی دیه !!”
اصن این دخترها الکی با همه چیز احساسی برخورد می کنن :|

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اخطار !!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نضر شما درباره سایت چیست؟
    تبادل لینک
    http://up.nakhandiya.ir/up/sky2dl/Pictures/tabalinkkkkk.png
    http://up.nakhandiya.ir/up/sky2dl/Pictures/nazaaaaarrrrrr.gif
    آمار سایت
  • کل مطالب : 885
  • کل نظرات : 125
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 211
  • باردید دیروز : 307
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,282
  • بازدید ماه : 3,615
  • بازدید سال : 29,445
  • بازدید کلی : 712,359
  • کدهای اختصاصی
    <>

    <>