loading...
جوک,ترول,اس ام اس,فیلم,عکس بازیگران
لینک باکس رایانت
فقط بخند بازدید : 125 نظرات (0)

دوستان عزیز توجه بفرمایین
وقتی فین میکنین دیگه وسط دستمال رو نگاه نکنین
کمتر گزارش شده که کسی مروارید فین کرده باشه!!!
*
عایا میدونستید هیچ وقت نمیتونید با زبون به نوک آرنجتون بزنین؟
.
.
.
اگه نتوستی مردونه بزن لایکو
*
ﻗﺎﺿﯽ ﺍﮔﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﺪﯼ ﭘﺪﺭﺗﻮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﻡ
ﻣﺘﻬﻢ: ﻭﺍﻗﻌﺎ !!!
ﺧﺪﺍ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﮐﻤﺖ ﻧﮑﻨﻪ ﭘﺪﺭﻡ ﺳﻪ ﺳﺎﻝ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﺍﻧﻪ...!!!
*
شمام وقتی از خواب بیدار میشید چند دقیقه تو جاتون میمونین تا لود بشین ؟ من 5 دقیقه طول میکشه تا لود بشم ، فک کنم ویروس دارم !!!

*
من بیشتر از سازمان تفکیک زباله قدر زباله ها را می دانم !
(امضا : گربه محله)

بقیه در ادامه مطلب

دوستان عزیز توجه بفرمایین
وقتی فین میکنین دیگه وسط دستمال رو نگاه نکنین
کمتر گزارش شده که کسی مروارید فین کرده باشه!!!
*
عایا میدونستید هیچ وقت نمیتونید با زبون به نوک آرنجتون بزنین؟
.
.
.
اگه نتوستی مردونه بزن لایکو
*
ﻗﺎﺿﯽ ﺍﮔﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﺪﯼ ﭘﺪﺭﺗﻮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﻡ
ﻣﺘﻬﻢ: ﻭﺍﻗﻌﺎ !!!
ﺧﺪﺍ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﮐﻤﺖ ﻧﮑﻨﻪ ﭘﺪﺭﻡ ﺳﻪ ﺳﺎﻝ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﺍﻧﻪ...!!!
*
شمام وقتی از خواب بیدار میشید چند دقیقه تو جاتون میمونین تا لود بشین ؟ من 5 دقیقه طول میکشه تا لود بشم ، فک کنم ویروس دارم !!!

*
من بیشتر از سازمان تفکیک زباله قدر زباله ها را می دانم !
(امضا : گربه محله)
*
یه سری پسرا و دخترام هستن آدم اصن نمیتونه ، یعنی در توانمون  نیست داداش وابجی  صداشون کنیم …
*

اینترنت اکسپلورر چیست ؟
برنامه ای که به ما اجازه میدهد بعد از نصب ویندوزِ جدید ، فایرفاکس یا گوگل کروم رو دانلود کنیم …
*
عاشقانه ترین جمله ای که یه پسر میتونه به مخاطب خاصش بگه اینه : عزیزم قطع کن خودم زنگ میزنم !
*
اید یه قوطی نارنجی بخرم و توش اسمارتیز بریزم هروقت سردرد داشتم و مامانم و بقیه ازم پرسیدن چی شده ؟ بگم “همون سردردهای همیشگی” و چندتاشو بخورم و بگم آهههههه !
*
ﺍﻣﺮﻭﺯ رفتم بانک ﺩﻭ ﻧﻔﺮ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻣﺸﺎﺟﺮﻩ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ ، ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﯾﮑﯽ ﮔﻔﺖ :
ﻧزﺍﺭ ﺩﻫﻨﻤﻮ ﻭﺍ ﮐﻨﻢ ب.ر.ی.نم بهت …
ﯾﻌﻨﯽ این بشر ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻓﺶ ﺩﺭﯾﭽﻪ ﺍﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﻪ ﺭﻭی ﻋﻠﻢ ﺑﯿﻮﻟﻮﮊﯼ ﻭ ﻣﺒﺤﺚ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺁﻧﺎﺗﻮﻣﯽ ﺑﺪﻥ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩ !

*
چن روزه وارد مهمونیه خدا شدیم و خانوما هنوز درگیر اینن که لباس چی بپوشن ؟؟؟
*
فقط یه دختر ایرانی میتونه وقتی تو کوچه داره راه میره دم هر خونه که شیشه رفلکس داره وایسته خودشو چک و مرتب کنه و تو دلش بگه : به به من چقد خوشگلم !
*

یه ضرب المثل افغانی هم هست چیزی نمیگه فقط کار میکنه !
*
اونی که روزه گرفته قطعا تا قبل از افطار چیزی نخورده !
“جواد خیابانی”
*
یک زن همیشه میبخشه و فراموش می کنه اما هیچوقت نمیذاره تو فراموش کنی که بخشیده و فراموش کرده !
*

آیا میدانید سایپا و محصولاتش نقش بزرگی رو در تنظیم جمعیت ایران و حتی بخشی از خاور میانه ایفا کرده است؟
"سایپا مطمئین"
*
اﻻﻥ ﻣﻴﻔﻬﻤﻢ ﭼﺮا ﺗﻮﻋﺮﻭﺳﻳﺎ ﻫﻲ اﺻﺮاﺭ ﻣﻴﻜﻨﻦ ﺑﺮﻱ ﺑﺮﻗﺼﻲ ﻧﮕﻮ ﺟﺎ ﻭاﺳﻪ ﻧﺸﺴﺘﻦ ﻧﺪاﺭﻥ ﺗﺎﺯﻩ ﺑﺮﻣﻴﮕﺮﺩﻱ ﻣﻴﺒﻴﻨﻲ ﻣﻴﻮﻩ و ﺷﻴﺮﻳﻨﺎﺗﻢ ﺧﻮﺭﺩﻥ نامردا...!!!!
*
خدایی انقدی که ماست سون کاله موفق بوده ویندوز سون ماکروسافت موفق نبوده
قبول دارین؟؟؟
*
پسری ﮐﻪ ﺑﺶ ﻣﯿﮕﯽ ﺧﻮﺑﯽ? ﻣﯿﮕﻪ ﻗﻔﻮﻧﺖ ،اینو ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺴﺖ ﺑﻪ ﺻﻨﺪﻟﯽ،ﺳﯿﻢ ﺑﺮﻕ 220 ﻭﻟﺖ ﮐﺮﺩﺗﻮ ﺣﻠﻘﺶ , ﺍﻭﻥ ﺳﺮ ﺳﯿﻤﻢ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖﺭﻭ ﮐﺎﺑﻞ ﺗﯿﺮ ﺑﺮﻕ ﮐﻪ ﻓﯿﻮﺯ ﻧﭙﺮﻩ!.

*
احساس قدرتی که کشتن سوسک تو جمع دخترا به آدم میده کشتن مار دوسر تو جمع پسرا نمیده.
*
اگـه تو زندگیـت تـه کـشـیـدی...
بشـیـن با ته دیگـش حـال کـن!
هـــی نشین بگو به آخـرش رسیدم...
*

آیا میدانید اگر سرپرگار گیج برود بیضی میکشد؟
*
عاقا من موندم کدوم یکی درسته ؟؟؟ اگه میشه راهنمایی کنید :
هفده
هوده
هیفده
هیوده
؟؟؟؟؟
*
یه دسته از پشه ها پشه نیستن که .،
عقابن تو لباس پشه کثااااافتاااااا
*
ینی همیشه وقتی صبح اذان میگه من ۱ثانیه بعدش میگم چی میشد یه لیوان دیگه آب میخوردم ؛ حتی اگه اذان بشه ساعت ۱۰صبح من باز همون حسو دارم !

*
والا مام زدیم به سیم آخر ولی قبلش یکی سیم آخرو زده بود به برق !
الانم موهام فشن شده!!
*
از همین تریبون میخام به مدیر مسئول سلام و خسته نباشیدی عرض کنم و بگم : داداش اصن من شنا بلد نیستم !
ای بابااااااااااااااا دهکده آبی پارس...
*
رفیقم بهم پیام داده : میدونی نبات چنده ؟
گفتم : یا اباالفضل ، یه کاره قیمت نبات رو میخوای چیکار؟ نه !
گفت : نقل چی ؟
گفتم : چی شده میخوای ازدواج کنی نقل و نبات میخوای ؟ نه خوب نمیدونم !
برگشته بهم میگه فقط میخواستم بهت ثابت کنم خیلی خری !
چون از قدیم میگن خر چه داند قیمت نقل و نبات را

*
میگن تو جهنم وقتی آهنگ مورد علاقه تو پلی میکنی ،  همش یه نفر میشینه پیشت باهاش همخونی میکنه
*
یه یار با وفا تر از ایرانسل پیدا کردم که خعلی بیشتر پیگیر حال و روزمه
.
.
.
دهکده آبی پارس
*
یعنی انتظار داشتن از بعضیا حکایت شرط بستن
رو ” خر ” توی مسابقه اسب دوانیه …

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اخطار !!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نضر شما درباره سایت چیست؟
    تبادل لینک
    http://up.nakhandiya.ir/up/sky2dl/Pictures/tabalinkkkkk.png
    http://up.nakhandiya.ir/up/sky2dl/Pictures/nazaaaaarrrrrr.gif
    آمار سایت
  • کل مطالب : 885
  • کل نظرات : 125
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 307
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,294
  • بازدید ماه : 3,627
  • بازدید سال : 29,457
  • بازدید کلی : 712,371
  • کدهای اختصاصی
    <>

    <>